Digitaal zorg aanvragen via PlazaConnect®

PlazaConnect is het digitale zorginformatiesysteem van Eurocept Homecare. In een beveiligde online omgeving kunt u

  • Ziekenhuisverplaatste zorg aanvragen.
  • Medische hulpmiddelen zoals medische voeding aanvragen.
  • Medicatie, verpleegkundige zorg en medische technologie logistiek organiseren.
  • Geleverde zorg inzien.
  • Behandelresultaten verzamelen en analyseren.
Altijd online digitaal zorg aanvragen

PlazaConnect is een webbased programma dat via elk device dat met internet verbonden is en beschikt over een webbrowser gebruikt kan worden. Alle functionaliteiten zijn te allen tijde online beschikbaar en behoeven geen aparte software. 

Om gebruik te maken van PlazaConnect moet u zich eenmalig registreren als voorschrijver. Inschrijven kan via plazaconnect.nl. Nadat u uw persoonlijke inloggegevens heeft ontvangen, kunt u inloggen op PlazaConnect. 

Vervolgens kunt u in PlazaConnect patiënten aanmelden, zorg en/of medische hulpmiddelen aanvragen. Aanmelden van patiënten gaat via een aantal eenvoudige te volgen stappen. De voorbereiding kan ook door een assistente of verpleegkundige worden gedaan.

Ook zorg eenvoudig en veilig digitaal aanvragen?

Maak nu kennis met het gemak van PlazaConnect!
De voordelen van PlazaConnect
  • Geen recepten meer faxen en originelen per post nasturen.

  • In één scherm kunt u:
    • Uw patiënten aanmelden.
    • Snel en overzichtelijk recepten voorschrijven, verlengen, wijzigen en stopzetten.
    • Patiënten overdragen aan geautoriseerde collega’s.
    • Verpleegkundige zorg thuis aanvragen en uw patiënt volgen.
    • Uw assistente of een verpleegkundige de aanmelding of een recept laten voorbereiden.

  • Digitale alerts ontvangen bij aflopen van recept of artsenverklaring.

  • Digitale autorisatie via een SMS-code of tweefactorauthenticatie (2FA).