Praat mee over TPV

Dienstverlening Eurocept Homecare

Wilt u TPV thuis gemakkelijk aanvragen? Natuurlijk wilt u dat. Maar hoe maken wij het u makkelijk? De komende periode inventariseren wij zo veel mogelijk wensen uit de praktijk. Op basis van die wensen richten wij ons aanvraagsysteem en zorg in. Praat ook mee over TPV. Vertel ons uw situatie en waarmee wij het u makkelijker kunnen maken.

TPV thuis: zo makkelijk kan het

Hoewel wij jarenlange ervaringen hebben met voedingstherapie en complexe infuuszorg thuis, beginnen wij met een schone lei voor TPV. De afgelopen periode hebben wij al heel wat wensen gehoord. Op de volgende punten maken wij het u in ieder geval makkelijk:

    • Een compleet digitale aanvraag voor TPV
      Vanaf 1 januari 2021 kunt u TPV van A tot Z digitaal aanvragen via ons PlazaConnect. Dus geen gedoe met losse formulieren meer. En niks meer scannen. Zelfs de handtekening niet.

    • Flexibele dienstverlening
      U kiest hoe wij uw zorg aanvullen: als totaaloplossing of modulair. Wij kunnen u ondersteunen op het gebied van voeding, bereiding, infuuspomp en disposables, training, verpleegkundige zorg en/of transport.

    • Samenwerken gaat soepel
      U werkt gemakkelijk samen binnen de digitale omgeving. Dat betekent in de nabije toekomst ook automatisch berichten wanneer er van u een actie wordt verwacht. En per 1 januari niet meer achter collega’s aanjagen voor informatie of een handtekening.

    • Wijzigingen doorvoeren zonder opnieuw invullen
      U kunt de eerder ingevoerde gegevens snel ophalen. In slechts een paar veilige klikken heeft u ze gewijzigd naar de nieuwe situatie.

    • Ontslag wordt versneld
      Mist er kennis van TPV in een instelling? Onze gespecialiseerde verpleegkundigen trainen de verpleegkundigen in de instelling zodat uw patiënt niet onnodig lang in het ziekenhuis hoeft te blijven.

    • Patiënt is sneller comfortabel thuis
      Ook als uw patiënt zelf gaat bereiden en de katheterzorg op zich neemt, kan hij snel naar huis. Onze gespecialiseerde verpleegkundigen zijn direct inzetbaar voor training van patiënten in de thuissituatie.

    • Direct het juiste antwoord op uw gespecialiseerde vraag
      Voor vragen over parenterale voeding, modules en infuusbenodigdheden belt u rechtstreeks met onze TPV-productspecialist. Korte lijnen schakelen het snelst.

    • Track and trace van de levering
      Uw patiënt hoeft niet meer urenlang thuis te wachten op de levering. Wij vertellen hem op 2 uur nauwkeurig hoe laat wij het pakket bezorgen.

    • Zorgkosten laag houden
      Wij beginnen met een schone lei, maar wel met volop ervaring in onze rugzak. Dat gegeven is de ideale basis voor efficiency en dus lage zorgkosten.

 

Vertel ons uw wensen over TPV

 

Om het u zo makkelijk mogelijk te maken, horen wij graag veel verhalen uit de praktijk. Wat gaat er goed? Wat kan er beter? Waar zitten de frustraties en tijdrovende onderdelen? Al die verhalen nemen wij mee bij de inrichting van ons aanvraagsysteem en zorg voor TPV thuis. Wij beginnen met een schone lei. Dit is uw kans om de dienstverlening te krijgen die bij uw praktijksituatie past.

 

Veel gemak, geen maatwerk

 

Wij beloven u geen maatwerk. Wij beloven u wel een gewoon gemakkelijk aanvraagsysteem en goed geregelde zorg. Een dienstverlening waarin uw wensen en die van uw collega’s in de zorg gehoord zijn. Waarmee u snel kunt aanvragen. En waarmee u uw patiënt met een gerust hart naar huis stuurt. Vanaf 1 januari 2021 kunt u bij ons terecht. Tot die tijd – en zelfs ook na die tijd – kunt u meepraten. Wij blijven onze dienstverlening continu optimaliseren.

 

Vertrouw op ervaring

 

Al jarenlang rekenen zorgprofessionals en patiënten op onze (infuus en voeding)zorgprogramma’s thuis. Wij zijn met alle aspecten van TPV vertrouwd. Van de bereiding in onze Sanatheek tot de levering van de pomp en de verpleegkundige ondersteuning, wij snappen wat er nodig is om uw patiënt veilig en comfortabel thuis te laten zijn. U krijgt bij ons een schone lei, maar wel eentje met jarenlange ervaring.

Wij helpen u graag verder

Linda de Goey

Accountmanager Medische voeding

Nathalie-Mentink

Nathalie Mentink

Accountmanager Medische voeding

Najat Ayad

Accountmanager Medische voeding

Kunnen we u verder helpen?

Indien u vragen heeft aan Eurocept Homecare, kunt u tussen 08.00 en 18.00 uur telefonisch contact opnemen met onze afdeling Customer Service: +31 (0)30 – 280 42 71

Eurocept Homecare